Banner


ELÉRHETŐSÉGÜNK!

KÉRDÉSSEL, ÉSZREVÉTELLEL, KÉRÉSSEL NYUGODTAN FORDULJATOK HOZZÁM A KÖVETKEZŐ E-MAIL CÍMEN:

sunrise01@citromail.hu

2010. augusztus 25., szerda

Új ROVAT!

Sziasztok!

Szeptembertől új sorozatot indítok, aminek a címe a Hónap sztárja! 

Ez azt takarja magában, hogy vettem egy Twilightos sulinaptárat, amiben minden hónapban ki van emelve egy Twilightos sztár, akiről van írva néhány információ is, amit lehet hallottatok már vagy nem. Ezeket fogom veletek megosztani minden hónap elején.

Szóval a történet mellett olvashattok majd továbbra is érdekességet! 

Puszi mindenkinek! Zora

Nincsenek megjegyzések:

A segítségeteket szeretném kérni a cikkemhez. arra lennék kíváncsi, hogy milyen életkor között vagytok ti blog olvasók és blog írók? előre is köszsönöm!

Mielőtt közzéteszem a következő fejezetet(ami még csak most készül), feltegyem ismét az előző két fejezetet?

Hogy tetszik az oldal?

Nekem meg van elektronikusan a Vámpírnaplók 1-2 és a Bel Ami Robert Pattinson új filmjének könyv változata és arra lennék kíváncsi ezek közül melyiket olvasnátok szívesen az oldalon? Elektronikusan még nem olvastam őket, így nem tudom milyen a minőségük.

Helló! Már említettem, hogy a 2. fejezet több, mint 30 oldalas lett wordben, tagolva, ezért szeretném, ha ti döntenétek el nektek, hogy lenne jobb olvasni. Szavazzatok, mert csak rajatok múlik! :) Köszi! :)

Sziasztok!

Köszönöm mindenkinek, aki szavazott :) Örülök, hogy tetszik a háttér. Akkor most egy darabig marad ez, sőt lehet ez lesz a végleges, mert szerintem is nagyon jó és illik a történethez is. :) Még egyszer köszönöm mindenkinek! :)

TETSZIK A HÁTTÉR?