Banner


ELÉRHETŐSÉGÜNK!

KÉRDÉSSEL, ÉSZREVÉTELLEL, KÉRÉSSEL NYUGODTAN FORDULJATOK HOZZÁM A KÖVETKEZŐ E-MAIL CÍMEN:

sunrise01@citromail.hu

2010. augusztus 22., vasárnap

INTERJÚ - Kristen Stewart és Taylor Lautner + 10 jel, hogy Vámpírral van dolgod (Forrás: Bravo-Vámpír Extra)

KRISTEN STEWART

" Félek a Vámpíroktól!"

Film: Alkonyat,
Újhold
Napfogyatkozás
Szerep: Bella Swan
Életkor: 20 év

DURVA, DE KRISTEN NEM
ANNYIRA CSÍPI A VÁMPÍROKAT, 
ÉS AZT SEM SZERETNÉ, HA AZOK
CSÍPNÉK MEG ŐT. PEDIG HAMAROSAN
 Ő IS VÉRSZÍVÓVÁ VÁLIK. NA,
HOGY IS VAN EZ AKKOR?


BRAVO: ŐSSZEL INDUL A HAJNALHASADÁS FORGATÁSA. VÁROD MÁR?

Kristen: Persze, de azért élvezem azt is, hogy most egy picit szünet van. De jó poén lesz. Végre én is beállhatok a Cullen családba vérszívónak. :)

BRAVO: IZGATOTTNAK TŰNSZ...

Kristen: Az is vagyok! Ez lesz életem egyik legjobb szerepe. Végre valami teljesen mást alakíthatok, mint eddig. Kőkemény vámpírmama leszek, aki harcol a gyermeke életéért. Még kimondani is izgi! :)

BRAVO: HA LENNE RÁ LEHETŐSÉGED, AZ ÉLETBEN IS VÁMPÍRRÁ VÁLTOZNÁL?

Kristen: Sok mindent megkönnyítene, az biztos - de természetesen ember maradnék, ha már választani lehet. Mondjuk nem vagyok oda túlságosan a vámpírokért, szóval, lehet, hogy megkönnyítené a helyzetemet, ha magam is azzá válnék.


BRAVO: NEM SZERETED A VÁMPÍROKAT? AZ, HOGY LEHET?

Kristen: Úgy, hogy félek tőlük. Teljesen ráparáztattak a többiek, hogy valóban léteznek. A lakásomban mindenhol van fokhagymakoszorú.

BRAVO: HA UTÁLOD A VÁMPÍROKAT, AKKOR MIÉRT AKARTÁL EGY RÓLUK SZÓLÓ FILMSOROZATBAN SZEREPELNI?

Kristen: A kezdetekkor még nem volt súlyos a helyzet. És most sincs gáz, csak egy picit tényleg tartok attól, hogy egy sötét utcában megtámadnak, és kiszívják az összes vérem. Mondjuk, amikor én csinálom ugyanazt, az valahol még menő is.


BRAVO: MILYEN SZUPERKÉPESSÉGED LENNE, HA TÉNYLEG VÁMPÍRRÁ VÁLHATNÁL?

Kristen: Láthatatlanság. Vagy ilyen képességük nincs is a vámpíroknak? Akkor inkább sebezhetetlenség.


BRAVO: SZERINTED MI A LEGJOBB ÉS A LEGROSSZABB TULAJDONSÁG A VÁMPÍRLÉTBEN?

Kristen: Gyakorlatilag legyőzhetetlenek, gyönyörűek, hatalmas élettapasztalattal rendelkeznek, de örökké kell élniük. Na meg ott az a rengeteg dolog, amiről le kell mondaniuk. Ennyit nem ér a szépség és az erő.


BRAVO: TE NEM SZERETNÉL ÖRÖKKÉ ÉLNI? 

Kristen: Azt hiszem, nekem bőven elég lesz annyi idő, amennyit a földi élet ad. Az öröklét borzasztóan unalmas lehet. Ki akar egyáltalán örökké élni?


BRAVO: MÉG AKKOR SEM AKARNÁL, HA TÖRTÉNETESEN EGY VÁMPÍR SZERELMES LENNE BELÉD?

Kristen: Na, ha tényleg léteznek vámpírok, akkor csak hagyjanak engem békén, és ne legyenek rám izgulva! Én nem lennék annyira kíváncsi rájuk, mint Bella. Valószínűleg sikítva rohannék el előlük.


MIELŐTT BELLA LETT...

1. PÁNIKSZOBA

- A csaj egyik első és legjobb filmje, mely hatalmas sikert aratott.









2. JÉGHIDEG OTTHON

- 2003-ban Kristen még mindig pici lányként feszített.








3. KEGYETLEN FAJ

- Na, ki lehet az a lány ebben a cuki ruhában? Csak nem???









4. SÁRGA ZSEBKENDŐ

- 2008-ban megint kis költségvetésű filmben szerepelt.









TAYLOR LAUTNER

"Jacob jobb pasi, mint Edward!"

Film: Alkonyat
Újhold
Napfogyatkozás
Szerep: Jacob Black
Életkor: 18 év


HOGY KI A JOBB? TAYLOR SZERINT
TERMÉSZETESEN Ő, HISZEN ANNYI
MINDENBEN TÖBB, MINT EDWARD.
LEGALÁBBIS SZERINTE. 
DE TÉNYLEG ÍGY LENNE?


BRAVO: NEM BÁNOD, HOGY SOKAN A TÖKÉLETES IZMOS FELSŐTESTEDDEL AZONOSÍTANAK?

 Taylor: Dehogyis! Sőt, valamilyen szinten imponál is, mivel rengeteget dolgoztam érte.

BRAVO: EGY KICSIT OLYAN, MINTHA A FORGATÓKÖNYVÍRÓK RÁ IS JÁTSZANÁNAK ERRE, ÉS DIREKT ÍRNÁNAK OLYAN SOROKAT NEKED, AMIKBEN AZ IZMAIDAT DICSŐÍTED.

Taylor: Na ja, ez igaz! De ezt is szeretem. Jó olyan mondatokat kimondani, hogy "sokkal jobb pasi vagyok nálad", mert tényleg így is gondolom.

BRAVO: JOBB PASI VAGY, MINT ROBERT PATTINSON?

Taylor: Ööö... inkább Jacob jobb pasi, mint Edward.


BRAVO: MIBEN JOBB?

Taylor: Jobban néz ki, tökéletesen kidolgozott teste van, és szintén halálosan szerelmes Bellába. Néha forrófejű, de hát milyen legyen egy vérfarkas... nyugodt biztosan nem.


BRAVO: VÁLLALNÁL VALAMIKOR KÉSŐBB IS VILLANTÓS JELENETEKET?

Taylor: Az attól függ, milyen a forgatókönyv. Azt azért nem szeretném, ha a rendezők csak a vetkőzés miatt hívnának. Nevetségessé válnék az emberek szemében, ha tényleg mindig emiatt jelennék meg a filmekben.


BRAVO: DE AZÉRT A CSAJOZÁSHOZ JÓL JÖN, NEM?

Taylor: Nem jön rosszul, az biztos. Mondjuk már találkoztam olyan lányokkal, akiknek kifejezetten nem jött be az izmosabb típus. Szívük joga, nem sértődtem meg rajta.


BRAVO: HOGY ÁLLNAK HOZZÁD A LÁNYOK EGYÉBKÉNT? BÁRKIT MEGKAPSZ, AKIT CSAK AKARSZ?

Taylor: Nincs olyan ember, aki mindenkit megtudna szerezni. Ez egyszerűen képtelenség. Van egy rakás lány, akik túlságosan is könnyűvérűek, és összejönnének velem csak azért, mert láttak a moziban, de van egy másik csoport is: azoké a lányoké, akik már megközelíteni is félnek. Pedig nem harapok. Az a vámpírok dolga. :)


BRAVO: MENNYIRE ŐRÜLTEK EGYÉBKÉNT A RAJONGÓID?

Taylor: Eléggé. Múltkor Ausztráliában például egyikük odanyújtotta a karját, hogy adnék-e rá egy autogramot. Akkor nézem, hogy fel volt tetoválva rá az egész farkascsapat, és tulajdonképpen az én képem alá kért volna egy aláírást. Másnap hallottam, hogy már az autogramomat is odatetováltatta. Beteg, de tetszik!


MIELŐTT JACOB LETT...


1. A NINDZSA ÁRNYÉKA

- 2001-ben már harciaskodhatott egy nindzsás filmben.
















2. CÁPASRÁC ÉS LÁVALÁNY KALANDJAI

- Kőkemény tekintet egyenesen 2005-ből.









3. TUCATJÁVAL OLCSÓBB 2

- 2005-ben egy családi vígjátékban is feltűnt.












10 jel, hogy vámpírral van dolgod
+1 JEL: JÓBAN VAN
ROBERT PATTINSONNAL

HA AZ ALÁBBI JELEK KÖZÜL TÖBBET IS
FELFEDEZNI VÉLSZ, JOBB, HA SÜRGŐSEN
LELÉPSZ, ÉS BESZERZEL EGY FOKHAGYMA-
FÜZÉRT, EGY FESZÜLETET ÉS NÉMI SZENTELTVIZET!

1. Fényérzékenyek:
gyűlölik a direkt napfényt - néhány sztoriban olyannyira, hogy elpusztulnak, ha a nap sugarai érintik bőrüket!

2. Alkalmazkodtak a sötétben való életmódhoz:
kiválóan látnak éjszaka, mint egy macska vagy egy denevér.

3. Minden érzékük kifinomultan működik:
kilométerekről megérzik a vérszagát, hallják a messzeségben suttogókat, és kristálytisztán látnak a távolba is.

4. Hihetetlenül erősek:
könnyedén elbánnak több emberi ellenfelükkel is!

5. Nem tesz bennük kárt a puskagolyó:
egyszerűen áthatol a testükön, és nem hagy sebet.


6. A sérüléseik hihetetlenül gyorsan gyógyulnak.

7. A vámpírrá változott ember nem öregszik tovább.

8. Immúnisak minden emberi betegségre.

9. A bőrük vagy fakó, hófehér vagy világosszürke árnyalatú, vagy csillog a napfényben - mint Edwardé az Alkonyatban.

10. Semmilyen emberi ételt nem fogyasztanak, kizárólag vérrel táplálkoznak.


VALÓDI VÁMPÍROK

A porfíriának nevezett ritka betegségben szenvedőket sokáig vámpírnak bélyegezték. A rendellenesség tünetei ugyanis egybecsengtek a vérszívókról kialakult mítosszal: a porfíriások hemoglobin - felépítésében zavar támad, elsápadnak, fényérzékennyé válnak, sőt még a fokhagymától is irtóznak! A betegség nem gyógyítható vérivással.


Rá kerestem erre a betegségre, mert szerettem volna képet feltenni róla, de amiket találtam azok nagyon szörnyűek voltak, így csak egy ilyet tettem fel hogy még is legyen valami, de ha valakit érdekel, akkor keressen rá a neten.

Hát itt a vége! Ezzel véget is tért a Vámpír Extra! :) Gondolom már sokan várták, hisz ez a történetem kezdését is jelenti egyben.
Igaz csak nemrég tudtam meg, hogy végül is egyedül maradtam a történettel és egyedül fogom írni, de nem is bánom, hisz ez a történet nagyon sokat jelent nekem, de ez azzal is jár majd, mivel egy-egy fejezet, ahogy írtam már, eléggé hosszú és azt időbe telik megírni, de ezt ti is látni fogjátok majd, szeptembertől pedig beindul az összes többi történetem is, amikből szintén írnom kell majd, hogy nem rendszeresek lesznek a frissítések és hosszabb idő is eltelhet egy-egy fejezet felkerülése között. Azért igyekszem és remélem tetszeni fog nektek maga az egész sztori még, ha a legtöbb szereplő változatlan is maradt. Vagy pont azért? :) Akár hogy is, remélem továbbra is velem tartotok. 

További jó olvasást kívánok mindenkinek!Puszi! Zora

Nincsenek megjegyzések:

A segítségeteket szeretném kérni a cikkemhez. arra lennék kíváncsi, hogy milyen életkor között vagytok ti blog olvasók és blog írók? előre is köszsönöm!

Mielőtt közzéteszem a következő fejezetet(ami még csak most készül), feltegyem ismét az előző két fejezetet?

Hogy tetszik az oldal?

Nekem meg van elektronikusan a Vámpírnaplók 1-2 és a Bel Ami Robert Pattinson új filmjének könyv változata és arra lennék kíváncsi ezek közül melyiket olvasnátok szívesen az oldalon? Elektronikusan még nem olvastam őket, így nem tudom milyen a minőségük.

Helló! Már említettem, hogy a 2. fejezet több, mint 30 oldalas lett wordben, tagolva, ezért szeretném, ha ti döntenétek el nektek, hogy lenne jobb olvasni. Szavazzatok, mert csak rajatok múlik! :) Köszi! :)

Sziasztok!

Köszönöm mindenkinek, aki szavazott :) Örülök, hogy tetszik a háttér. Akkor most egy darabig marad ez, sőt lehet ez lesz a végleges, mert szerintem is nagyon jó és illik a történethez is. :) Még egyszer köszönöm mindenkinek! :)

TETSZIK A HÁTTÉR?