Banner


ELÉRHETŐSÉGÜNK!

KÉRDÉSSEL, ÉSZREVÉTELLEL, KÉRÉSSEL NYUGODTAN FORDULJATOK HOZZÁM A KÖVETKEZŐ E-MAIL CÍMEN:

sunrise01@citromail.hu

2010. augusztus 18., szerda

Interjú a vámpírral vagyis magyar celebekkel! (Forrás: Bravo - Vámpír Extra)

INTERJÚ A VÁMPÍRRAL celebekkel


VANNAK KÖZTÜK FANATIKUS VÉRSZÍVÓFANOK, NÉHÁNYAN
PARÁZNAK A VÁMPÍROKTÓL, MÁSOK PEDIG VONZÓDNAK
HOZZÁJUK! KEFVENCEINKET ALAPOSAN KIFAGATTUK
A TÉMÁVAL KAPCSOLATBAN!




"A vámpírosdi egy
örök sztori, amit új
köntösbe bújtatva
bármikor el lehet adni."
TOMI AFC


KÉRDÉSEK:
1. Hogyan emlékszel vissza életed első vámpírsztorijára?
2. Melyik a kedvenc vámpíros történeted/filmet/sorozatod?
3. Szerinted, mitől indult be ennyire a vámpírmánia?
4. Melyik vámpír a legellenszenvesebb a számodra?
5. Melyikkel ismerkednél meg szívesen?
6. Volt már arra példa, hogy beparáztál egy vámpíros film megnézése vagy egy ilyen könyv elolvasása után?
7. Láttad a Twilight-saga filmjeit?
8. Melyik Twilight-rész tetszett a legjobban?
9. Melyik vámpírsztori melyik szereplőjét játszanád el szívesen?


HIEN

1. Jó pár évvel ezelőtt láttam egy horrorfilmet, de nem tudom már, mi volt a címe. Abban volt egy jelenet vámpírokkal. Emlékszem, több napig rémálmom volt utána.
2. A Twilight. Magát a történetet lehet, hogy sokan bugyutának tartják, de nekem nagyon tetszik például, hogy annyira erős benne a főhősök szerelmi kapcsolata.
3. Jaspert nem bírom!
5. Edward! Alap!
7. Természetesen!
8. Az első, mert nem voltak benne akkora túlzások, mint a második részben.
9. A Twilightból Jassica szerepét szívesen eljátszanám!


BRASCH BENCE

1. Életem első vámpírélménye talán a Penge című film volt. Elég akciódús és vagesz volt akkoriban!
2. Talán a Twilight, mert nemcsak a vérengző vámpír karaktert mutatja be, hanem az emberi, érzelmes oldalukat is elénk varázsolja.
4. Számomra James a legtaszítóbb, aki elrabolta Bellát, és az első rész végén harcolt Edwarddal.
5. Ha Bella vámpír lenne, akkor vele! :)
6. Amikor láttam az Interjú a vámpírral című filmet, picit féltem, amikor egyedül kellett hazasétálnom, de amúgy nem nagyon vagyok ijedős ilyen szempontból!
7. Persze, többször is! Nagyon megfogott benne Bella, a maga visszafogott, visszahúzódó személyiségével.
8. Az első rész nekem sokkal jobban egyben volt, mind történetileg, mind rendezésileg.
9. A Twilightból Edward szerepét szívesen magamra ölteném! :)


LOLA

1. Az első, amire emlékszem, az Interjú a vámpírral című film volt. Kb. 6 éves voltam, és végig paráztam az egészet. Többször elbújtam a takaró alá. :-)2. Természetesen a Twilight-saga, mert ebben a vámpírok próbálnak ember módra élni. És vannak benne vérfarkasok!!! :-)
3. Kiskorom óta szeretem a vámpírokat. Most rengeteg film, illetve könyv készül - ha akarom se tudom megtenni, hogy el ne olvassak egyet. Most épp ez a menő, de nemsokára jön megint a Harry Potter!
4. Jane-t a Volturiból nem kedvelem.
5. Emmett-tel szívesen megismerkednék. Azt hiszem jó haverok lennénk! :-)
7. Természetesen! Sőt! Az összes könyvet is olvastam angolul és magyarul is.
8. A negyedik rész, a Braking Dawn a kedvencem. Végre minden megoldódik, és Bella nagyon menő vámpírként.
9. Renesmee lennék a Twilightból. Csak az utolsó könyvben szerepel és még gyerek, de ő Jacob szerelme. Szóval, Team Jacob! :-)


PUSKÁS PETI

1. Az első élményem vagy az Interjú a vámpírral volt, vagy a Drakula, de mindenesetre épp valami gyereknek szívták ki a vérét...
2. Nem tudom. Annyira nem rajongók a vámpíros dolgokért, de Pattinsont például csípem, nagyon jó arcnak tűnik, de azért a kedvenc az Interjú a vámpírral!
4. Voldemort. Ja, ő nem vámpír! :)
5. A Molnár tomival, de őt már ismerem, úgyhogy nyertem! :) [<- Mivaaan???]
6. Amikor kicsi voltam, az említett Drakulás filmjeleneten igencsak, amikor egy gyerekből lakmároztak épp...
7. Ömmm... Végül is igen, egy-két részletet!
9. Robert Pattinsonét, jó nagy gázsiért! :P


ZIMÁNY LINDA

1. Életem első vámpírsztorija az Interjú a vámpírral című film volt, még gyerekkoromban. Végig se mertem nézni, de azóta is a legnagyobb favoritom! Anne Rice-tól a Vámpírkrónikákat nagyon szeretem: ebből Lestat és A kárhozattak királynője a nagy kedvenceim, de szeretem az olyan régi klasszikusokat is, mint a Drakula, A vámpír árnyéka vagy a Nosferatu.
2. Kedvencem az Interjú a vámpírral: a legszebb szövege ennek a filmnek van, és a szereposztása is fantasztikus: Brad Pitt, Tom Cruise, Antonio Banderas, Kirsten Dunst...
5. Edwarddal feltétlenül! Aztán jöhetne még Louis is (Brad Pitt az Interjú a vámpírral-ból), meg Lestat, hiszen minden vele kezdődött...
7. Igen, eddig mindegyiket többször is! Még a párom is szereti őket, pedig aggódtam, hogy nem fog neki tetszeni! Egyébként tök véletlenül ültünk be egy barátnőmmel a Twilightra, mert nem volt más film a moziban, de utána rögtön beültünk a következő vetítésre, és ez így ment hónapokon keresztül! Huszonvalahányszor néztük meg a moziban, persze csakis eredeti nyelven!
9. Bella bármikor lennék, vagy a kárhozottak királynője!


TOMI AFC

3. Az emberek szeretik a hátborzongató történeteket. Ez így volt az előtt is és szerintem nem is fog változni. A vámpírosdi egy örök sztori, amit új köntösbe bújtatva bármikor el lehet adni. Ha ez az új köntös párosul egy csinos lánnyal is és markáns fiatalemberekkel, netalántán még látványos képi világgal is meg van bolondítva, elbokázhatatlan a kasszasiker, és garantált a rajongás.
4. Amelyik ki akarja szívni a vérem! Ahhoz lenne egy-két keresetlen szavam! :)
5. Nem árt, ha lányból van; az se baj, ha csinos; fontos, hogy legyen humora, és szeresse a pezsgő éjszakai életet - bár ez utóbbi, a naptól való félelmükből fakadóan, adott.
6. Természetesen hatása alá tudok kerülni egy ijesztő filmnek/könyvnek, de szerencsére meg tudom különböztetni a mesét a valóságtól. :)
7. Az Alkonyatot és az Újholdat láttam a moziban, mindkettőt többször is megnéztem.
8. Az Újhold kevésbé jött be. Kétszer néztem meg, és mindkétszer elaludtam a moziban ugyanannál a résznél, majd ugyanott is keltem fel. Valami volt ott, amit nem volt szabad látnom...


A kérdések legelől olvashatóak :)

Hát ennyi. :) Legközelebb Dark Beauty Kristennel és Ninával. :)


Elárulom, hogy már nincs sok hátra a Vámpír Extrából :) Addig is tartsatok velem! :) Bevallom már én is nagyon várom, hogy elkezdhessem a történetet. Nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre. Remélem majd komiztok!

Addig is jó olvasást! Puszi! Zora

Nincsenek megjegyzések:

A segítségeteket szeretném kérni a cikkemhez. arra lennék kíváncsi, hogy milyen életkor között vagytok ti blog olvasók és blog írók? előre is köszsönöm!

Mielőtt közzéteszem a következő fejezetet(ami még csak most készül), feltegyem ismét az előző két fejezetet?

Hogy tetszik az oldal?

Nekem meg van elektronikusan a Vámpírnaplók 1-2 és a Bel Ami Robert Pattinson új filmjének könyv változata és arra lennék kíváncsi ezek közül melyiket olvasnátok szívesen az oldalon? Elektronikusan még nem olvastam őket, így nem tudom milyen a minőségük.

Helló! Már említettem, hogy a 2. fejezet több, mint 30 oldalas lett wordben, tagolva, ezért szeretném, ha ti döntenétek el nektek, hogy lenne jobb olvasni. Szavazzatok, mert csak rajatok múlik! :) Köszi! :)

Sziasztok!

Köszönöm mindenkinek, aki szavazott :) Örülök, hogy tetszik a háttér. Akkor most egy darabig marad ez, sőt lehet ez lesz a végleges, mert szerintem is nagyon jó és illik a történethez is. :) Még egyszer köszönöm mindenkinek! :)

TETSZIK A HÁTTÉR?