Banner


ELÉRHETŐSÉGÜNK!

KÉRDÉSSEL, ÉSZREVÉTELLEL, KÉRÉSSEL NYUGODTAN FORDULJATOK HOZZÁM A KÖVETKEZŐ E-MAIL CÍMEN:

sunrise01@citromail.hu

2010. október 16., szombat

Újra elérhető a Vámpírszeretők!

Sziasztok!

Még nem hirdettem meg eddig rendesen, mivel oldalt jeleztem kép formájában, de most itt is bejelentem, hogy újra elérhető a Vámpírszeretők című történet. Igaz elölről kellett kezdenem, bár tisztázódtak a dolgok, de nem kell sokat várni az új fejezetekre, hisz eddig összesen csak 6 fejezet volt meg belőle, ebből kettőt kell újra írnom, a többi pedig folyamatosan kerül fel (a meglévők elölről).


Várok minden régi és új olvasót! Kérlek titeket regizzetek rendszeres olvasónak és tartsatok ismét velem. Megígérem nem fogtok unatkozni, tartogatok bőven meglepetéseket a történet során, csak legyen kinek megvalósítanom őket. Sok szeretettel várlak titeket a Vámpírszeretők megújult oldalán. Nézetek be, aztán döntsetek és, ha már ott voltatok hagyjatok nyomot is.

Köszönöm! Zora

Nincsenek megjegyzések:

A segítségeteket szeretném kérni a cikkemhez. arra lennék kíváncsi, hogy milyen életkor között vagytok ti blog olvasók és blog írók? előre is köszsönöm!

Mielőtt közzéteszem a következő fejezetet(ami még csak most készül), feltegyem ismét az előző két fejezetet?

Hogy tetszik az oldal?

Nekem meg van elektronikusan a Vámpírnaplók 1-2 és a Bel Ami Robert Pattinson új filmjének könyv változata és arra lennék kíváncsi ezek közül melyiket olvasnátok szívesen az oldalon? Elektronikusan még nem olvastam őket, így nem tudom milyen a minőségük.

Helló! Már említettem, hogy a 2. fejezet több, mint 30 oldalas lett wordben, tagolva, ezért szeretném, ha ti döntenétek el nektek, hogy lenne jobb olvasni. Szavazzatok, mert csak rajatok múlik! :) Köszi! :)

Sziasztok!

Köszönöm mindenkinek, aki szavazott :) Örülök, hogy tetszik a háttér. Akkor most egy darabig marad ez, sőt lehet ez lesz a végleges, mert szerintem is nagyon jó és illik a történethez is. :) Még egyszer köszönöm mindenkinek! :)

TETSZIK A HÁTTÉR?